Dashboards & platforms
Vereenvoudig bedrijfsprocessen.
Snel en overzichtelijk je data gepresenteerd.
Dashboards en online platformen helpen je inzicht geven en bedrijfsprocessen vereenvoudigen / versnellen. Ze draaien online en zijn dus altijd en overal toegankelijk. En dat alles centraal: je beheert vanaf één beschermde omgeving al je verschillende processen en data.
Een dashboard is afgeschermd. Om toegang te krijgen dient men in te loggen. Op een dashboard is het mogelijk accounts aan te maken. Per gebruiker kan ingesteld worden welke mate van toegang (rechten) de gebruiker heeft.
Enkele voorbeelden
- Communicatieplatform
Je zoekt een eenvoudige manier om zaken te communiceren. Bij een communicatieplatform plaats je berichten, voor alle of een selectie medewerkers. Zij kunnen reageren op dit bericht. - Urenregistratie
Het rooster maak je online. Medewerkers kunnen vrije dagen of vakanties aanvragen. Een goedkeuring wordt automatisch in het rooster verwerkt. De saldo's gewerkte uren en vakantiedagen zijn direct up-to-date en inzichtelijk voor zowel HR als de medewerker. - Statenlijst
Onderhouds- en schoonmaakbeheer in de broekzak of op de tablet. Defecten of klachten worden ingevoerd. Dit kan een constatering zijn van een medewerker ter plaatse. Ook is het mogelijk via servicetickets die een klant invoert. Een melding kan worden uitgebreid met een foto. De voortgang wordt bijgewerkt vanuit het dashboard. Maandrapportages geven duidelijke inzichten in de statussen en statistieken. - Reserveringen
Je beheert reserveringen. Via een koppeling op een website of app wordt de reservering ontvangen in het dashboard. Of deze wordt handmatig ingevoerd. In een kalender weergave heb je snel overzicht van al je reserveringen en benodigdheden. - Tickets
Eventueel uitbreidbaar op reserveringen. Automatische (toegangs)tickets worden per e-mail verzonden. Of een QR-code wordt gegenereerd. Op een locatie is het mogelijk om de barcode / QR-code door een medewerker te laten scannen. Op die manier is reserveringsinformatie en geldigheid zichtbaar. - Klant- / relatiebeheer
Alle klanten in één overzicht. Zo is er snel toegang tot bijv. NAW-gegevens. Wellicht zijn er afspraken gemaakt die bijgehouden / geregistreerd moeten worden.
Goed om te weten: bovengenoemde zijn slechts voorbeelden. Een dashboard / platform wordt modulair opgebouwd. Hierdoor is het mogelijk om onderdelen te combineren. Modules kunnen op maat gemaakt worden, zodat ze aansluiten bij jouw (bedrijfs)processen.